Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

شرایط عمومی و اختصاصی مؤسسه

شرایط عمومی

  1. تخفیف شهریه جهت دانشجویانی که در حین تحصیل در موسسه در المپیادهای علمی ، ورزشی و جشنواره‌های هنری کسب رتبه نمایند.
  2. تخفیف شهریه جهت دانشجویانی که مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی با نام و نشان موسسه در مجلات معتبر علمی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری به چاپ برسانند.
  3.  پرداخت وام قرض الحسنه و شهریه به دانشجویان واجد شرایط با معرفی به بانک‌های طرف قرارداد
  4.  اعطا تخفیف به فرزندان محترم شهدا 5-دانشجویان ممتاز کلیه مقاطع تحصیلی در هرسال تحصیلی براساس دستورالعمل مربوطه از پرداخت درصدی از شهریه ثابت معاف خواهند بود.
  5. موسسه دارای نگارخانه بامجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استفاده دانشجویان رشته‌های هنری می‌باشد .

 

 

 

شرایط اختصاصی

  1. نصب و راه اندازی مرکز پردازش گرافیکی فردوس: برای اولین بار در موسسات و دانشگاه‌های خراسان رضوی با استفاده از سرورهای قدرتمند جهت استفاده از نرم افزار‌های سنگین گرافیکی دانشجویان انجام گردیده است که تمامی دانشجویان با دسترسی مستقیم و از راه دور در هر زمان و هرجا بتوانند به سرورهای قدرتمند متصل و نرم افزار سنگین خود را پردازش نمایند که منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه‌های دانشجویان شده است. در همین راستا اتاق سرور موسسه با حداکثر پهنای باند ارتقاء داده شده است.
  2. کانون خلاقیت و نوآوری و شکوفایی
  3. مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان (TMC): در این مرکز جهت توانمندسازی و تسهیل ورود دانشجویان و فارغ التحصیلان موسسه به بازارکار،دوره‌های تخصصی و مشاوره در خصوص رشته‌های تحصیلی و کسب مهارت کاری، برگزار می‌شود.
  4. راه اندازی سامانه موسیقی

با توجه به اینکه موسیقی از جمله رشته هایی است که گسترش زیادی داشته  و در موسسه فردوس در شهر مشهد بانی این رشته می‌باشد در این راستا سامانه ای جهت دسترسی سریع دانشجویان صورت گرفته است.

دانشجویان این رشته می‌توانند به راحتی و تنها با چند کلیک از نرم افزار هایی که روی سرور‌های دانشگاه نصب شده است به سرور متصل شوند و از نرم افزار‌ها استفاده نمایند. در این پروژه دانشجویان دیگر نیازی به سخت افزار‌های سنگین ندارند و نصب نرم افزار‌ها فقط روی سرور‌ها انجام می‌شود.

 

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد