اطلاعیه شماره 2 آموزشی در خصوص امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 1399-1400

سه شنبه 25 خرداد 1400 آموزش و تحصیلات تکمیلی
نجفی

💢دستورالعمل شماره 2 موسسه آموزش عالی فردوس
🔰باتبریک دهه کرامت وآرزوی ایامی خوش همراه با سلامتی برای همه اساتید محترم  و دانشجویان عزیز، براساس مصوبه هیات رئیسه محترم موسسه آموزش عالی فردوس با توجه به  ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی از شنبه 29خرداد ماه آزمون دروس نظری تمامی رشته ها  به صورت مجازی شروع  و امتحانات  از طریق  سامانه آزمون برگزارخواهد شد. ضمنا جهت ژوژمان آن دسته از دروس کارگاهی که به صورت حضوری برگزار می شود کارت ورود به جلسه الزامی است، شایسته است به نکات ذیل توجه فرمایند:
1️⃣ تا شنبه  29خرداد ماه به پورتال آموزشی خود وارد، دروس خود وتاریخ امتحانات را  با سامانه امتحانات مجازی کنترل ودر صورت هر گونه  مغایرت به آموزش اطلاع دهید. 
2️⃣ راهنماي ورود به سامانه آزمون مجازي براي دانشجویان در سايت وکانال موسسه قابل دسترس می باشد. فایل را به دقت مشاهده فرمایید. 
 3️⃣ دانشجویان محترم رأس ساعت آزمون، سامانه فردوس کنفرانس فعال وپس از اتمام وقت امتحان امکان پاسخ به سوالات نخواهد بود. لذا قبل از ساعت آزمون وارد سامانه شوید و زمان آزمون وتعداد سوالات را مدنظر داشته باشید. 
4️⃣ شماره کاربری شما در سامانه فردوس کنفرانس شماره دانشجویی و رمز عبور کدملی است.
5️⃣ درصورت درخواست شماره کاربری و یا هرگونه سوال از طريق واتساپ خانم مهندس قاسمی 09156211824 و تلفن موسسه 5- 37291114 داخلی 33 و یا شماره آموزش در واتساپ 09935085296 و یا 09935084694  و تلفن موسسه 5- 37291114 داخلی 16،15،14،13 هماهنگ فرمایید. 
6️⃣ با عنایت به اینکه نحوه پاسخگویی به سوالات یکی از شیوه های ذیل می باشد لطفا دقت لازم را در هنگام امتحان داشته باشید.
💢الف) در سوالات چهارگزینه ای پس از هر سوال گزینه صحیح را انتخاب و  ذخیره نمایید.
💢ب) در سوالات پاسخ کوتاه جواب مورد نظر را در کادر ذیل سوال تایپ نموده و ذخیره نمایید.
💢ج) در سوالاتی که پاسخ طولانی دارند و نیاز به ارسال تصویر پاسخنامه می باشد، مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، نام درس واستاد را برای هر سوال در تمام صفحه ها نوشته و برای هر سوال در سامانه بارگذاری نمایید.
با عنایت به اینکه در پایان جلسه تراکم ارسال پاسخ نامه زیاد بوده وممکن است ارسال پاسخنامه نیاز به وفت بیشتری داشته باشد توصیه می شود پس از نوشتن جواب  هر سوال، تصویر پاسخنامه را ارسال فرمایید وموضوع را به انتهای جلسه موکول نکنید.
7️⃣ دانشجویان عزیز سعی کنند  حجم تصویر حتی الامکان کم باشد و جهت کاهش حجم تصاویر می توانند از نرم افزار معرفی شده در کانال دانشگاه استفاده نمایند.
8️⃣  پس از ثبت نمرات  توسط اساتید محترم  در صورت نیاز به اعلام تجدید نظر، حداکثرطی مدت 5روز تقاضای تجدید نظر خود را از طریق پورتال خود ثبت فرمایید. 

باتشکر: دکتر سید حسین مجتبوی 
معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی