Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

در دیدار دکتر جلیلی و دکتر باقری ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صورت گرفت ؛

بررسی راهکارهای حضور و ارتباطات و تعاملات بین الملی اساتید و دانشجویان موسسه آموزش عالی فردوس

دکتر جلیلی رئیس موسسه آموزش عالی فردوس با دکتر باقری رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با هدف بررسی راهکارهای حضور دانشجویان و اساتید این دانشگاه در عرصه‌های بین المللی در محل دفتر ایشان دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی فردوس در این دیدار دکتر جلیلی ضمن قدردانی از حضور دکتر باقری در آیین تقدیر از دانشجویان غیر ایرانی موسسه ، به معرفی دانشگاه فردوس پرداخت و گفت : این دانشگاه پس از 16 سال که از تاسیس اش می‌گذرد به بلوغ و بالندگی خاصی رسیده که این مرهون حضور اساتید طراز اول هنری که بسیار متعهد و در رشته خود متخصص هستن و از سوی دیگر دانشجویانی با انگیزه و هنرمند که خیلی پویا و خلاق هستند به همین سبب موسسه آموزش عالی فردوس در حوزه آموزش هنر در سطح دانشگاهی از موسسات آموزش عالی سر آمد شرق کشور محسوب می‌شود .

جلیلی در ادامه افزود : آثار هنری اساتید و دانشجویان این موسسه از نظر سطح کیفیت ظرفیت  حضور در مجامع ، نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین المللی  را دارند و مهمترین هدف این دیدار بررسی راهکارهای تسهیل در ارتباطات  و تعاملات فرامرزی این دانشگاه می‌باشد .

در ادامه این دیدار دکتر باقری رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ابراز خرسندی از دیدار ، گفت : موسسه آموزش عالی فردوس خیلی هوشمندانع به سمت آموزش هنر در سطح آموزش عالی رفته است چراکه نیاز همیشه هر جامعه به هنر استمرار دارد و خوشبختانه دانشگاه فردوس از موسسات آموزش عالی موفق است که از این بابت به مدیران ، اساتید و دانشجویان این دانشگاه تبریک می‌گویم .

دکتر باقری سپس به معرفی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پرداخت و گفت : تعیین رایزن‌های فرهنگی در خارج از کشور با این سازمان است و در حال حاضر 80  رایزن فرهنگی در 60کشور دنیا داریم . کلیه فعالیتها در حوزه فرهنگ و هنر از طریق رایزان‌های فرهنگی انجام می‌شود . باتوجه به گستردگی تعریف هنر و فرهنگ حوزه فعالیت رایزن‌های فرهنگی بسیار متنوع و زیاد است که " ارتباطات دانشگاهی " یکی از مهمترین ماموریت‌های نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی است .

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  با تاکید بر اینکه ظرفیت های  موسسه آموزش عالی فردوس برای حضور در عرصه‌های فرهنگی و هنری منطقه ای و بین المللی بسیار زیاد است گفت : این سازمان آمادگی دارد در مواردی چون عقد تفاهم نامه با دانشگاههای هنر سایر کشور‌ها ، تبادل استاد و دانشجو ، فرصت‌های مطالعاتی ، اردوهای فرهنگی و هنری  دانشجویی ، تبادل مقالات در نشریات دانشگاه‌های سایر کشور مساعدت لازم را انجام داده و مسیر اجرایی شدن را فراهم نماید

 

 

 

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد