Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education
جایزه انجمن معماری جهانی برای دانشجویان فردوس

جایزه انجمن معماری جهانی برای دانشجویان فردوس

قرار گرفتن اسامی دانشجویان رشته معماری موسسه آموزش عالی فردوس، در میان برندگان چهل و سومین دوره جوایز انجمن معماری جهانی، سبب ساز جهانی شدن نام کشور عزیزمان در این رقابت بین المللی شد.

انجمن معماری جهان (World Architecture Community) به عنوان یک بستر جهانی و فرصتی برای گردهمایی معماران معاصر بین المللی برای رقابت در طرح‌های خود از سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز به کار کرده است.

 

این انجمن فرصتی است تا معماران، طراحان داخلی، دانشجویان معماری و همچنین اساتید دانشگاه‌های سرتاسر نقاط جهان به اشتراک گذاری پروژه‌های خود با یکدیگر بپردازند.طرح‌‌های مختلف توسط محققان از سراسر دنیا به مسابقه بین المللی انجمن معماری جهانی ارسال می‌شوند و پس از بررسی و داوری، نتایج طرح ‌های برنده و منتخب در سایت World Architecture Community Awards اعلام می‌‌گردد.

طبق اعلام رسمی انجمن جهانی معماری، برندگان این دوره در رشته‌های معماری، طراحی داخلی و دانشجویی را از میان 47 پروژه برنده متفاوت از 23 کشور مختلف با ترکیبی فوق العاده از انواع ساختمان، که از یونان تا کانادا، اسپانیا تا مصر را در بر می‌گیرد، را شامل شده است.

 

به طور خلاصه، کشورهای برنده در این دوره را می‌توان چین، کره جنوبی، امارات متحده عربی، یونان، برزیل، هند، ترکیه، ژاپن، مکزیک، آلبانی، پلینزی فرانسه، ویتنام، جمهوری دموکراتیک کنگو، لهستان، عراق، ایران نام برد.

در این راستا با همکاری خانم دکتر مجتبوی از اساتید رشته معماری و عضو هیئت علمی موسسه آموزش عالی فردوس درخصوص راهنمایی و ارسال آثار برخی از دانشجویان خود برای این انجمن، سرانجام دو طرح برتر از دیدگاه این انجمن جهانی به مقام برنده شدن در بخش معماری داخلی، کتگوری دانشجویی رسید و این افتخار شامل دانشجویان ، اساتید رشته معماری و همچنین مجموعه آموزش عالی فردوس شده است.

 

 

 

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد