Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

💐 پیام دکتر جلیلی رییس محترم مؤسسه آموزش عالی فردوس به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳
 
🔸 اول مهر در هر سال مقارن با بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است و علم آموزی و دانش جویی رونق دوچندان می‌یابد ، به همین سبب می‌توان این روز را عید دانایی و نوروز دانش نامید لذا بر خود لازم می‌دانم این آغاز فرخنده را به همه اساتید و دانشجویان گرانقدر موسسه آموزش عالی فردوس تبریک گفته و سالی سرشار از موفقیت ، ترقی و پیشرفت را برای همه عزیزان آرزو می‌کنم .
 
🔸 سال تحصیلی جاری با چند مناسبت مهم تلاقی پیدا کرده است، شهادت امام حسن عسکری، آغاز امامت حضرت ولی عصر(ع) و در نهایت میلاد پیامبر رحمت و مهربانی و ولادت امام جعفر صادق تمام این ایام شایسته توجه است و بدین وسیله تبریک و تسلیت خود را به همه عزیزان اعلام می‌دارم.
 
🔸 در تعالیم بلند اسلام و به ویژه در کلام پیامبر عظیم الشأن اسلام تاکید فراوان بر علم آموزی و اندیشه ورزی شده است بهترین صدقه نشر دانش است و در جایی دیگر می‌فرماید هر چیز راهی دارد و راه بهشت دانش است.
 
🔸 امید که در تاسی به آموزه‌های راهگشا و بلند پیامبر اکرم و ائمه اطهار در تعظیم و تکریم مقام بزرگ دانش ورزی و دانشمندان موفق باشیم. هر ساله آغاز سال تحصیلی نیز با هفته دفاع مقدس همزمان است جا دارد از  جانفشانی‌ها و ایثار شهدا جانبازان و آزادگان سرافراز در ۸ سال دفاع مقدس که جانانه از کیان ایران عزیزمان دفاع کردند به سهم خود حق شناسی و تقدیر نمایم.
 
🔸سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ در موسسه آموزش عالی فردوس برنامه‌های جامعی برای ارتقاء سطح آموزش تدارک دیده شده است که برای توفیق در اجرای آنها نیازمند همراهی و همکاری همه اساتید عزیز و دانشجویان گرانقدر هستیم امید که سالی سرشار از موفقیت و بهروزی در انتظار همه ما باشد.
 
🏛 روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی فردوس


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد