Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

 به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی فردوس روز دوشنبه ششم آذر ماه ۱۴۰۲ «محمد شهریار» سرکنسول پاکستان در مشهد ضمن دیدار با آقای هاشم جلیلی صفریان، رئیس محترم موسسه آموزش عالی فردوس مشهد گسترش همکاری علمی و فرهنگی و راهکارهای همکاری مشترک را بررسی کردند.

🔸 آقای دکتر جلیلی با اشاره به رتبه دوم این مؤسسه در بین مؤسسات آموزش عالی کشور بر اساس اعلام وزارت علوم و تنها دانشگاه شرق کشور با بیشترین رشته‌های هنری، به توضیح پتانسیل‌های موجود در مؤسسه پرداخت و بر ایجاد و گسترش روابط علمی و فرهنگی بین دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی پاکستان و مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد تاکید کرد.

در ادامه این بازدید حمید طباطبایی معاون فناوری و پژوهش مؤسسه آموزش عالی فردوس  برنامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی مؤسسه را تشریح کرد.

وی با اشاره به رتبه چهارم مؤسسه در حوزه پژوهش و فناوری بر اساس شاخص‌های وزرات علوم در بین کل موسسات کشور به معرفی مجلات تخصصی و همچنین نرم افزار تولیدی مؤسسه پرداخت.

محمد شهریار، سرکنسول پاکستان در مشهد ضمن قدردانی از دعوت مؤسسه و هماهنگی جهت برگزاری نمایشگاه از آثار دانشجویان، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با کشور پاکستان و همچنین کنسولگری اعلام کرد.

در پایان این نشست محمدرضا فرهادی‌نیا، مشاور ریاست موسسه آموزش عالی فردوس پیشنهاداتی را برای ایجاد یک تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های پاکستان به انتخاب سرکنسول و برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای هنری در قالب هفته فرهنگی به طور مشترک بین دانشجویان این مؤسسه و دانشگاه‌های پاکستان در هر دو کشور مطرح کردند که با استقبال محمد شهریار مواجه شد.

در انتها همچنین سرکنسول پاکستان در مشهد از نمایشگاه نقاشی دانشجویان در نگارخانه و همچنین کلاس‌های درس مؤسسه بازدید کرد و به تماشای اجرای موسیقی، نمایشنامه‌خوانی و تئاتر توسط دانشجویان مؤسسه آموزش عالی فردوس نشست.

 

 

 

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد