Logo

مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

Ferdows institute of higher education

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی فردوس، رئیس پژوهشکده بین‌المللی مجمع علمی اندیشمندان جهان گفت:این کرسی بین المللی با حضوراستادان دانشگاه‌ها و اندیشکده‌های داخل و خارج از کشور با موضوع غزه در مؤسسه آموزش عالی فردوس برگزار شد.

دکتر شرف الدین شیرازی  افزود: یکی از بحث‌های اصلی در این مجمع بازتاب واقعیت‌های داخل غزه و جنایات در حال وقوع است که این بازتاب باید به یک سند راهبردی تبدیل و به زبان‌های مختلف زنده دنیا تدوین شود.

وی افزود: بررسی غزه از منظر هنرمندان و این که سفره رمضان در غزه چگونه بوده و بر مردم چه گذشته است؟  از موضوعات مطرح در این هم اندیشی است از همین رو می‌توان دیدگاه‌های متفاوتی را از این محفل در اختیار مجامع مختلف قرار داد.

 رسالت هنرمندان در مسئله غزه، رسالت مجلس به عنوان عصاره ملت ایران در مسئله غزه، جانیان روزگار با فرشتگان زمین(پرستاران غزه) چه می‌کنند؟ و همچنین نگاهی به زیست بوم غزه، درد جانکاه سالخوردگان غزه از سوی صهیونیست‌ها، از دیگر موضوعات این هم اندیشی است.

رئیس پژوهشکده بین‌المللی مجمع علمی اندیشمندان جهان ادامه داد: در این هم اندیشی موضوعات دیگری چون آسیب شناسی کودکان و زنان غزه از نگاه هنرمندان، فلسطین در شعر فارسی، سیاست‌های دوگانه غربی عربی در قبال زنان و کودکان مظلوم غزه، آخرین وضع میدان در غزه و نیز نقش تشکل‌های مردمی در حل مسائل غزه مطرح و بررسی شد.

 

 


برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد